Pantai Karambunai,Sabah

05 March 2017/Ahad

Assalamualaikum

Hari tu semangat aku dan kawan-kawan aku datang awal ke kolej.Bila kami dah sampai ke kolej,stay stay di luar bengkel..Tiba-tiba :

Twing twing twing twing *tanda whatsapp berbunyi

1 new whatsapp

"Hello Nurul.Good morning.Hari ni class cancel.Tolong infrom sama kawan-kawan kelas kamu ya sebab hari ni Miss cuti miss ada meeting bla bla bla "

Masa tu nak jugak aku balas cam ni :

"Whatttttt?Class cancel????Comon lah miss...I dan kawan-kawan i yang lain dah sampai dah kat kolej cuma tinggal miss jak yang belum sampai.Hurmmmm.."

Bila di fikir fikir kan,padam balik and taip messege baru..

"Okay miss.Saya akan infrom sama kawan-kawan"

"Tq Nurul"

"Wellcome miss"

Habis cerita.

Masa tu nak balik rumah pun awal masih.Jadi,ndak mau mereput di rumah menyinggah lah aku dan kawan-kawan aku diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Nexus Resort Karambunai,Tuaran.Tapi kami ndak pi  hotel dia lah kami pi pantai dia jer sebab nak masuk ke hotel nak kena check in lagi daftar itu ini haiii..Bagus kami tengok pantai.

Pernah hari tu,konon konon kami nak pi tengok tempat yang dorang Zara Batrisya dan Fariz Adrian berlakon dalam drama Cinta Si Wedding Planner tu.Dengan yakin nya kami masuk lah pi dalam tu nak tengok tempat tu..Tiba-tiba ada pula staff kat situ tegur kami..

"Hello..Selamat datang..Ada urusan apa ya datang ke mari?"

Semua bingung.Nasib jer kawan aku tu ada idea.

"Erhmmm,Kami mau cari tempat praktikal"

Terpaksa bohong sunat sebab ndak mau kena halau.

"Kos apa dik?"

"Building construction"

"Ouh...Kalau di sini,tiada ambil student practical.Minta maaf ya dek."

"Okay.Tq"

Dengan malu nya Allah,selamba jer lah kami keluar.Hohoho..Jadi,kami pi jer lah pantai Karambunai yang khas untuk orang awam.

Ni lah dia pantai yang tempat kami pergi setelah di halau dari hotel tu..:P..

Aku ambik gambar ala-ala konon aku termenung dan tertanya tanya di manakah jodoh ku berada sekarang ni...*puikkk..

Ni lah muka-muka yang tadi nya tu konon konon nak cari tempat praktikal padahal....erhmmmm...

Sebelum balik cipta kenangan lagi di pantai Karambunai.

Tu jer lah cerita aku pasal di Pantai Karambunai.Sebab aku rasa sekejap jak kami di sana dan banyak sebenarnya gambar di ambil time di Pantai Karambunai tapi semuanya hilang entah ke mana.Sayang nya..

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.



2 comments:

  1. Saat paling student suka bila tau kelas cancel. Hehe. Btw, cantik pantai tu anum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..rasa mcam nak datang sini lagi..hihi..

      Delete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..