Sedang mencari tempat penginapan dan hotel yang termurah?

15 March 2017/Rabu

Assalamualaikum

Bila cuti sekolah menjelma,mulalah memasang niat nak cuti-cuti Malaysia bersama family untuk menghabiskan cuti yang ada.Macam sekarang ni lagi-lagi bila cuti sekolah dah nak start untuk bulan tiga punya selama satu minggu,mulalah angkut semua anak-anak kawan-kawan sedara mara bercuti.Tapi kalau aku duduk di rumah jak lah.Kira bertapa dalam rumah namanya.So,kalau aku nak pergi bercuti kena tunggu aku kaya lah dulu.Baru dapat jalan-jalan.Hohoho.Korang memang dah rancang nak pergi bercuti tapi korang tak tahu nak pergi mana.Sekarang korang tak perlu risau lagi nak bercuti di mana nak booking flight dekat mana nak cari hotel yang murah dekat mana sebab aku baru jer berkenalan dengan satu laman web yang super duper best ni.Namanya ialah Traveloka.

Kalau korang nak tahu Traveloka ni merupakan satu laman web yang menawarkan tiket flight dan hotel murah kepada korang semua terutama kepada mereka yang kaki travel.Tapi murah nya tu ke mana sampai ada orang tak percaya kenapa murah sangat ni.Ini bukan tipu yer ini betul-betul.Tiada cobaan apa semua tapi ini betul-betul.

Contohnya lah kan,aku try search tiket dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur pada hari Ahad (18 March 2017) ni *eccece..kengkonon aku nak terbanglah ni...Ternyata tiket direct dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur hanya berharga RM235.16 jak seterusnya dari Kuala Lumpur pergi ke Istanbul tiketnya berharga RM1,282.27.Tertelan jugaklah air liur sekejap bila baca jumlah tiket kalau aku terbang dari KL ke Istanbul.*Mudah-mudahan jadi kenyataan dimasa akan datang.Amin.Itu tiket pergi belum lagi balik okeh.Kalau tiket dari Istanbul ke Kota Kinabalu pula harga tiketnya RM2,712.35 jak.Tu kengkonon tarikh aku balik dari Istanbul pada 25 March 2017.Bila aku tengok harga tiket ni kan...erhmmm...macam mau jugak aku terbang sekarang ke Istanbul lepas tu ndak mau sudah balik Sabah.Hahaha..

Traveloka juga ada menawarkan sebanyak 100 hotel di Malaysia,Indonesia dan Singapore dengan harga yang berbaloi dan ada diskaun.Sekarang Ttaveloka mau bagi harga promosi untuk korang yang suka kan aktiviti melancong.Nak tahu promosi apa yang Traveloka  tawarkan?Meh sini aku nak bagitau apa promosi yang Traveloka ingin tawarkan kepada korang semua.

Jom kita usha promosi apa yang ada di Traveloka ni.


Traveloka bermurah hati nak bagi RM100 off untuk korang semua.Caranya gunakan kod DEALSTAY untuk booking hotel dan kod DEALFLY untuk booking flight.Pastikan korang masukkan kod-kod tersebut semasa korang sedang membuat pembayaran.

Book from : 15-19 Mar 2017

Traveloka ada menawarkan special fares untuk flight deals bagi Domestic & International bermula dengan harga RM39.

Book from : 10-31 Mar 2017

Terdapat beberapa hotel di Kuala Lumpur,Malacca,Johor Bahru,Singapore,Jakarta,Bangkok and more yang menawarkan sebanyak 79% untuk korang dapatkan.

Book from : 10-31 Mar 2017


Jangan lepaskan peluang ini ya kawan-kawan untuk dapatkan harga dan tiket dengan lebih murah hanya di TravelokaCepat-cepat booking tau sebab promosi ni dijalankan dari 10-31 March 2017 sahaja.Kalau korang lambat tak dapat lah.Say bai bai lah dengan promosi yang gila-gila ni.Haha..

Jom ke laman web Traveloka Saale-Abration! untuk tengok segala promosi yang ada dan harga harga flight and hotel yang super duper murah katanya.

Terima kasih kerana sudi baca entri ini.

2 comments:

  1. Elsa work! Huhu cemana nak bercuti nieyh?!! Hakhakhak. Btw selamat bercuti tau sis 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. minta surat cuti dari bos..ehekhekhek

      Delete

Assalamualaikum...
Bah...Rajin - rajin kamu komen sini..